lørdag 24. september 2011

3 månader til jul

Men jula må ein tenkje på heile året.



I dag har eg sydd diverse posar og korger i julestoff.






Dei små posane er sydde etter beskrivelse frå Timotei sin blogg. Fine julegåver med valfritt innhald i, t.d lys/telys, twist, nøtter, snop, såper eller kremar, frukt, m.m.





Eg tenkte det måtte gå an å lage desse i andre størrelsar òg, så då eksperimenterte eg meg fram til desse som er noko større. Tenkjer dei kan vere fine å ha frukt, nøtter, brød, garn/handarbeid, eller liknande i.


Dagens produksjon.



3 kommentarer:

Judith sa...

Så mye fint du lager:-) Smart med sånne små poser, tror jammen jeg trenger det til gjestetoalettet vårt...

Hobbymegher sa...

Så fine de ble!

Kjekt med slike. :D

reSIRIkulert sa...

Jammen er du ei produktiv dame! ;) Lukke til med julemesse og alt kos som høyrer det med!