tirsdag 9. mars 2010

Ribbstrikka ullbukse

I dag har magesykja igjen inntatt heimen her. No er det Kristina som er ramma, så både ho og Nora har fått vere heime i dag. Så innimellom vasking av spykle og diverse, har eg fått gjort ferdig ullbuksa til Hanna. Ho hadde lenge ønska seg ei ribbstrikka ullbukse, men sidan ho etterkvart er begynt å bli stor, vegra eg meg litt (mykje arbeid). Men i januar begynte eg, og har strikka på denne buksa innimellom andre ting som har vore gåver. Bra ho vart ferdig no, så ho kan brukast litt før våren kjem for fullt. Beina er rikeleg lange, så ho kan nok brukast fleire sesongar.

Garn: Rubin, nærmare 450 gram.
Pinne nr 2 1/2 og 3 1/2.
Oppskrift: Sandnes tilbehør tema 12 - men justert opp til rett størrelse. (I oppskrifta går den berre til 6 år.)


Sidan ho som skal ha buksa er på skulen, får det greie seg med eit bilde av buksa utan modell.

5 kommentarer:

amylin sa...

Ribbestrikket bukse er varmt og godt! Sikkert varm og god under boblebukse i kaldt vær.

Toril sa...

Imponerende med ribbestrikka bukser i stor størrelse :-)
De er ikke akkurat det morsomste å strikke synes jeg!
Utrolig flott blogg du har, her var det kjempemasse fint! Koser meg med bilder av alt det fine du har laget :)

Leei sa...

Tusen takk for fine kommentarar, det er alltid kjekt!

Hanne sa...

Så mye koselig du har på bloggen din. Veldig fin bukse. Jeg har helt brundilla for tiden. Ønsker meg en slik selv jeg, kanskje det blir et framtidig prosjekt? Må satse på det. Ønsker deg en fin dag :)

Maria sa...

Nå har jeg kost meg her inne lenge. Var så mye fint jeg ville komentere, men tiden strekker ikke til nå rett før middags laginga:-)
Kan jo nevne kroneluene, mobilsokken, alle de fine vestene/tunikaene. Imponert over at du strikker så mye at du kan selge i tillegg til at det er 5 barn i heimen som trenger klær.
La meg til som følger jeg. Ikke vær dag jeg finner noen som har like mange barn som meg:-)