tirsdag 7. februar 2012

Litt babykle

Har ikkje sydd så mykje i det siste, det har vore mykje anna å ta seg til. Men i dag fyrte eg i ovnen på loftet og prioriterte syarbeid framfor andre ting som også burde vore gjort.



Fyrst laga eg ei bukse som skulle matche desse bodyane som eg har sydd før. Buksa er laga av eige mønster, ca str 80. Sydd i babycord frå SS, ribb frå SS og rest av eit uglestoff frå ein eller anna dansk nettbutikk.



Eg har òg prøvd meg på Jubels knytebukse frå boka "Made by me." Sjølve buksa vart grei, men eg er endå ikkje fortruleg med dette med kanteband, og her var det endåtil knyteband. Ikkje perfekt, men det er no heimelaga på hobbybasis...



Stoffet er chenille frå Stoff og stil, og ribb frå samme butikk.



For nokre dagar (eller var det veker...?) sidan sydde eg denne bodyen etter mønster frå siste Ottobre. Str 62, stoff frå Myllymuksut, ribb frå SS. Planlegg ei tilhøyrande hue og bukse til denne, så er det mulig den endar som gåve.








Ein pysj etter mønster frå same Ottobre, dvs med litt endringar. Her vart det ein del kluss med kanteband og trykknappar, ikkje alltid like beint alle plassar, alt etter korleis ein strekkjer ribben medan ein syr. Var nær ved å hive heile prosjektet i boss, men klarte no so vidt å berge det. Men denne går under kategorien feilvare...


Stoff frå Tiljamiid.





Ingen kommentarer: