mandag 30. mai 2011

Rullegenser

Den siste tida har det skjedd mykje, og det har vore mindre tid til handarbeid. Men no er endeleg denne gensaren til Kristina ferdig. Det er ein rullegensar etter gratisoppskrift frå Nøstebarn.



Garnet er 2-tråds lammeull frå Nøstebarn, fargane lilla og oransje. Angrar litt på at eg ikkje strikka 3 omg lilla+ 2 omg oransje, men no blei det 2+2. Størrelse 8 år til 5-åringen min.





Ein relativt tynn ullgensar kan vere fint på kjølege sommardagar. Her på vestlandet bør ein ikkje pakke vekk ullkleda sjølv om ein er i slutten av mai.















Ha ei fin veke!


4 kommentarer:

sipusa sa...

Kjempefin rullegenser! Akkurat passe masse rull jo! og så fine farger i tillegg: synes stripene ser helt passe ut jeg:-)

Ruth sa...

Fin genser! Kjekt med ein tunn ullgenser også i den norske sommaren ja!

Marieki sa...

Kjempeflott genser, den ser utrolig god ut!:D

strikkelisa sa...

Nydelig genser! Elsker kombinasjonen lilla-oransje. Tøft! Synes stripene ble kjempefine.
Gøy at du titta innom bloggen min, for da oppdaga jeg din! :)