torsdag 18. august 2011

Forklekjolar

I ferien var vi innom eit par Pandurobutikkar. Småjentene var med, og i ein av butikkane fann Nora eit stoff som ho svært gjerne ville ha ein kjole i. Stoffet var på salg, så det blei eit par meter med heim.








Men kva slags kjole, skal tru. Etter ei lita runde på nettet fann eg beskrivelse på desse forklekjolane. Dette såg no greit ut tenkte eg. Optimistisk klipte eg og sydde saman to kjolar før eg prøvde noko på.



Men kanskje valde eg ein litt vid fasong? Her er iallefall god plass til at dei kan ete meir enn dei gjer pr. i dag. Jentene var uansett fornøgde. Tanken er at dei kan ha desse som kvardagskjolar over ullundertøy i barnehagen utover hausten og vinteren.




Det rosa stoffet med jenter på er frå Panduro, dei andre frå Stoff og stil.




Ikkje svært samarbeidsvillige modellar i dag, så innsida på den eine kjolen vert utan jente inni.


















2 kommentarer:

sol sa...

De var knallsøte! Er de enkle å sy?

Unknown sa...

Nydelige kjoler og fine modeller :)