lørdag 14. januar 2012

Vottar og hals

Eitt vottepar til i mønster frå Rauma, det tredje paret på rad i samme mønster. Vurderer no å finne eit anna mønster, men litt greitt når ein kan det nesten utenat då, går kjappare enn om ein skal sitje å glo ned på diagrammet heile tida.





Under orkanen Dagmar hadde eg denne halsen som strikketøy, enkelt strikk som ikkje krevde så mykje lys. Etter at lyset kom tilbake har eg prioritert andre ting, men eg likar ikkje å ha for mykje påbegynte ting liggande, så då mått eg ta meg saman å få denne ferdig. (Ein smule kjedeleg arbeid...?)





La opp 164 masker med Kitten mohair på pinne nr 7, 2 rette og 2 vrange til nøstet var oppbrukt. Mulig halsen kunne vore vidare, kanskje eg burde hatt nokre fleire masker. Den er snurra to gonger rundt halsen. Mjuk og god, iallefall.



God helg!



2 kommentarer:

tantemaraj sa...

Oi,oi,oi for noen lekre vossa-jakker du har strikka!!! Veldig glad jeg kom innom bloggen din!!! fikk lyst til å strikke en sånn med en gang!!!!

God helg!!

strikkedilla sa...

Så flotte votter. Kjekt med et mønster man kan, og moro å variere med noe nytt også.