søndag 7. oktober 2012

Meir ullkle til barn

Då har eg endeleg fått sydd litt igjen, og sidan eg har fått ny forsyning med ull frå Myllymyksut, og det går mot ullsesong, måtte det bli ullkle denne gongen òg. I dag vart det tre bodyar og ei trøye, og dei er allereide på plass i Epla-butikken min, i lag med sitjeunderlaga frå forrige innlegg. 


Sidan maskinene allereide var tredde med raud tråd, blei det det raude stoffet i dag. Har òg liggande med turkise pigsvin, og så ventar eg på ein dryg meter med brune. Gledar meg til å lage noko av dei òg, sjølv om eg krangla ein del med utstyret i dag. Satsar på betre tider neste gong. 


Body str 80  

Trøye str 3-4 år

Body str 68

Ein dag eg var ein tur i sentrum her, kom ei dame bort til meg og lurte på om eg ville stå og selge på senteret her, ein laurdag i november. Eg syns jo sånt er spennandes, så eg sa ja til det. Så no må eg prøve å få produsert meir framover, det er jo snart julemesse-tid òg, og vekene går fort.  

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fine de var! Ull trengs så absolutt nå, så det er lurt.

Og så var det jo kjekt å bli spurt om å ha stand på senteret? Det er jo kjempegøy å bli spurt om slikt! Blir travelt til deg nå framover! :)