torsdag 27. desember 2012

Julegåve

Romjula er vel hobbybloggarane si tid for å vise fram ting dei har gjeve vekk til jul. I år har eg ikkje laga mange julegåver, men til den minste i slekta har eg sydd eit sett. 
Ho fekk body i Gekko-blomster, og tilhøyrande bukse i chenille frå Stoff og stil. Str 86. 




 I tillegg har eg sydd noko småtteri på bestilling, som skulle vere gåver. 

Eit skjørt i str 7 år, frå boka "Barn igjen". 

Eg sydde som tilegare nemnt i bloggen, to skjørt, men ho som skulle ha det valgte altså det med lilla kantar. Alle stoff frå Stoff og stil.


Desse siklesmekkene vart òg sydde på bestilling før jul, dei er med plastbelagt frotte inni, slik at ikkje væta skal gå igjennom. 
Blomster og sommarfuglar frå Gekko, ugler frå Kreativ. (Trur eg det var). 


***

Elles går jula med til kos med familien. I går var vi 22 stk til middag, og i kveld vert det minst like mange til kveldsmat. Fullt hus, litt trangt, men koseleg :-)

Ha ei fortsatt god jul!

***

Ingen kommentarer: