mandag 14. januar 2013

Sydag

I går var vi to sydamer som innstallerte oss i stova, med til saman 5 symaskiner.
Målet mitt er å få komt igong igjen med sying til messer og slikt, eg planlegg å vere med på nokre til sommaren. 


Sidan det er messer i vår og sommar, tenkjer eg at det kan vere kjekt med litt sommarkle. Singoallakjolar har eg lenge hatt lyst til å sy, og sidan skuffene med vevd bomull er stappfulle, passar det å få brukt opp noko av det eg har liggande. 

Denne er i str 6 år. Babycord på ermene, og vevd bomull frå Stoff og stil på resten. 



Merkelapp bak i nakken 


Her er ein i str 4 år. Denne vart litt kort, sidan eg hadde berekna å ha skråband på kanten nede. Men plutseleg hadde eg laga vanleg opplegg utan å tenkje meg om...



 Noko eg lenge har tenkt på, er å prøve å lage utanpåliggande lommer. Syns dei er meir dekorative og viser meir av lommestoffet enn dei lommane eg har sydd tidlegare. 

Eg fekk det til! Tulla ein del med covermaskina mi i dag òg, syns det er noko herk å finne dei rette innstillingane. Men buksa vart no ferdig. Brun babycord frå Stoff og Stil, og minstertruckar frå Sydilla. 
Str 6 år. 


Lomme på nært hald, var visst ikkje heilt bra bilde. Neste gong må eg lage litt større opning til å stikke handa ned i. 


***

Ingen kommentarer: