torsdag 21. april 2011

God påske!

Då er påskeferien godt i gang for min del. Dei fyrste dagane har gått med til putling her heime, prøve å få det til å sjå greit ut ute no når våren er komen. Ungane har kosa seg ute i fineveiret, enkelte dagar har dei knapt vore inne.




Som handarbeid har eg blant anna fått til desse Bluberry waffles-sokkane, i Sterk frå Du store alpakka. Deilig mjukt garn å strikke med, og deilig mjuke sokkar. Får håpe dei held seg fine etter litt bruk òg. Skikkeleg vanskeleg å få gjengitt den verkelege fargen på bilde, dette vart eigentleg ikkje bra i det heile tatt, fargen er eigentleg mykje finare enn på bildet.




I lag med den eldste og dei yngste døtrene mine har vi laga litt påskepynt. Måla på utblåste egg og hengt dei opp i nokre kvistar. Bjørkelauvet sprett no, både inne og ute.



Eit av egga som vart måla.



Dei siste dagane i påska har vi lyst å tilbringe på hytta, så vi reiser opp der i dag. Skal bli deilig å komme i Traudalen igjen etter eit halvårs pause.


God påske!



6 kommentarer:

Shy sa...

God påske til deg!
Håpar på fint hyttever. Yr lovar og lovar. Kanskje vi opnar hytta i påska vi også :)

wims sa...

Herlige sokker og påskepynt!

God påske

sipusa sa...

Sokkene ble fine de, men jeg kjenner igjen fargeproblemet ja. Hender jeg velger å gjøre hele bildet mørkere og da blir det litt bedre.

Veldig fin påskepynt også! Både påskeliljene og bjørkekvistene: likte egget!

Ruth sa...

God påske!

sissel sa...

Flotte sokker og ikke minst påskeegg.
Ha ei fin påske videre.

Tone Helen sa...

Koselig å lage til påske både ute og inne :-) Kos dere masse på hytta i det fine veiret! God påske :-)