onsdag 10. april 2013

No var det jammen lenge sidan sist...

...Men alt står bra til likevel. Noko travelt har det vore i det siste, så hobby og blogging har ikkje vore øverst på prioriteringslista. Eg har ikkje noko plan om å slutte bloggen, så no må eg ta meg på tak å få liv i den igjen. 

Sist innlegg var før Treskifestivalen i Stryn. Vi reiste avgårde, men salet gjekk vel ikkje akkurat strålande. Nokre huer og eit panneband var alt. Salsboder inne i eit telt når sola strålar ute er vel ikkje heilt optimalt. Men no har eg no prøvd det. 

Noko av det eg selde var denne Space Invader-hua. Seinare har eg strikka ei til, og den har eg i lageret mitt. 


Tidlegare i år strikka eg ei grøn Pickles-jakke til eine tvillingen min. Systra måtte òg få, og den vart burgunderraud. Veit ikkje om eg vart heilt fornøgd - modellen var smal, og armane var veldig smale. Og det å bestille garn på nett, utan å få sjå fargane skikkeleg fyrst, ikkje heilt bra det heller. 


Fargen på desse bilda lyg. Raudfargen er djupare, men vanskeleg å få det sikkeleg på bilde. 


 Noko eg er meir fornøgd med er denne Marius-gensaren i alpakka-garn. Fantastisk mjukt og godt garn. Denne er òg til ei av tvillingjentene, og gensar nr. 2 er undervegs. 


 

Sist søndag hadde eg og veninna mi sydag - og prosjektet no framover vert å få opp lageret før sommaren, så får vi prøve å komme oss avstad på nokre messer. 

Bodyar med ulike mønster og glade fargar er som regel populært. 
Her er bodyar i str 68, 74 og 86. Hugsar ikkje heilt, men trur eg bestilte stoffa hos Fabelblå. 





To trøyer i "bygg og grav" stoff. Str 3 og 6 år. 




Så får vi krysse fingrane for at det ikkje blir nærmare to mnd mellom innlegga no framover, sjølv om det er mykje som skjer. Mykje spennande på jobb, barn nr 3 skal konfirmerast, og vi skal forhåpentlegvis nyte våren som no er i anmarsj. 

På gjensyn!

Ingen kommentarer: